Help Villa PiP

Vrijwilligerswerk

Omdat Villa PiP maar een kleine organisatie is met relatief weinig middelen, zijn we regelmatig op zoek naar de hulp van vrijwilligers. Soms is dat client gerichte hulp, zoals bijvoorbeeld een leuke activiteit met de groep op een manege, of samen muziek maken, of met een hond wandelen, etc.

Meestal heeft Villa PiP wat extra handjes nodig voor de onderhoud van het pand en de tuin. Daarvoor organiseert Villa PiP regelmatig klusdagen, verf- of poetsweekenden, tuin onderhoud dagen, NLdoet dagen, etc. Uiteraard maken we er altijd een gezellige dag van en worden onze vrijwilligers beloond met een heerlijke lunch.

Vind je het leuk om ook eens te komen helpen? Hou dan onze Facebook pagina in de gaten waar we regelmatig een oproep doen. Of geef je op via onderstaand formulier.

Wij zijn dankbaar voor alle lieve mensen die ons tot nu geholpen hebben!

Steun ons met een donatie

Het komt regelmatig voor dat Villa PiP een wens heeft. Een wens die we zelf niet kunnen vervullen omdat we daar de financiële middelen niet voor hebben. We zijn voor deze wensen afhankelijk van donaties van buitenaf.
Gelukkig worden we dan ook met regelmaat verrast door een bedrijf of een vereniging/club die ons een warm hart toedraagt. Leuke voorbeelden hiervan zijn de Rotary van Gulpen die Villa PiP gesponsord heeft bij de aankoop van een Duo fiets. Dankzij deze fiets kunnen onze Pippers samen met hun begeleider genieten van het prachtige Limburgse landschap. Of de Vriendenclub van Itteren die een picnictafel en een loungebank gesponsord hebben, waaraan we heerlijk buiten kunnen eten en zitten in de zomer.

Omdat we net verhuisd zijn naar ons nieuwe pand in Schin op Geul, hebben we een

wensenlijstje waar we graag jullie steun bij kunnen gebruiken:

• een vogelnest schommel
  • een wasdroger
  • sport-atributen gymzaal
  • een zonnescherm voor buiten
  • grote parasol
  • nieuw bankstel
  • smart-tv voor speelkamer

Een donatie is van harte welkom op rekeningnummer NL21 RABO 0176 9053 67 tnv Stichting Villa PiP

of via onze sponserpagina op GoFundMe.